%da%a9%d8%a7%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%87
باربری کامرانیه
۴ مهر ۹۵
%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d9%88%d9%84%d9%86%d8%ac%da%a9
باربری ولنجک
۱۱ مهر ۹۵

باربری ولی‌ عصر

%d9%88%d9%84%db%8c-%d8%b9%d8%b5%d8%b1

باربری و اتوبار ولی‌عصر ۲۲۰۶۲۶۶۴  ۸۸۶۱۲۹۸۵  ۴۴۸۳۳۰۳۴ باربری و اتوبار با سالها تجربه در امر بسته بندی و جابجایی لوازم منزل ، ادارات و شرکتها …

باربری و اتوبار در ولیعصر، آماده خدمت رسانی به شهروندان ی این منطقه می باشد. باربری و اتوبار   با توجه به تخصص و سابقه خود انواع خدمات باربری و اتوبار و حمل بار را به شهروندان این منطقه با پشتیبانی بیمه باربری ارائه می دهد.

ارزان بار،باربری ستارخان،باربری صادقیه، باربری یوسف آباد،باربری فردوس،باربری کاشانی ، باربری سعادت اباد،باربری شهرک غرب،باربری فاطمی،باربری دهکده ،باربری جنت اباد ،باربری پونک،باربری آزادی،باربری پاسداران،باربری جردن،باربری ولیعصر،باربری ونک،باربری کردستان

باربری و اتوبار ولی‌عصر

خدمات در تمام نقاط (اتوبار سعادت اباد. شهرک غرب . اقدسیه. .ولنجک.ولیعصر.شریعتی.جردن. میرداماد . شیخ بهای . ونک. پونک. یوسف اباد . کشاورز  فاطمی. فلستین,مطهری, شهرزیبا.  کاشانی. فردوس. جنت اباد . سردارجنگل. عدل.و  …. )


خدمات حمل و نقل کالا در تهران توسط باربری تهران

خدمات حمل و نقل کالا،اثاثیه منزل،کالای اداری،مبلمان،جهیزیه عروس،یخچال ساید بای ساید،کالای تجاری،با ارائه خدمات بسته بندی انجام میپذیرد ، قیمت ها بصورت توافقی میباشد.

خدمات بسته بندی بدلیل اهمیت بالایی که خدمات بسته بندی دارد این خدمات فقط با وقت قبلی و توسط کارگران صادق و مطمئن امکانپذیر میباشد

۲۲۰۶۲۶۶۴
۸۸۶۱۲۹۸۵
۴۴۸۳۳۰۳۴


خدمات شرکت باربری

  • انواع ماشینالات باربری و تجهیزات برای حمل نقل و جابجای

  • بسته بندی بصورت تضمینی و تخصصی

  • کارگر ماهر و باتجربه و خوش اخلاق و با ادب

  • سرویس دهی بصورت شبانه روزی

این شرکت با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان درحوزه حمل نقل و جابجای یه منزل و کالاهای اداری و تجاری  در حال فعالیت میباشد و برای رضایت مشتریان عزیز نهایت تلاش و کوشش را به عمل اورده  است ارائه خدمات  جابجای و حمل نقل در پذیرفته میشود


خدمات حمل و نقل کالا در تهران توسط باربری تهران

خدمات حمل و نقل کالا،اثاثیه منزل،کالای اداری،مبلمان،جهیزیه عروس،یخچال ساید بای ساید،کالای تجاری،با ارائه خدمات بسته بندی انجام میپذیرد ، قیمت ها بصورت توافقی میباشد.

خدمات بسته بندی بدلیل اهمیت بالایی که خدمات بسته بندی دارد این خدمات فقط با وقت قبلی و توسط کارگران صادق و مطمئن امکانپذیر میباشد

۲۲۰۶۲۶۶۴
۸۸۶۱۲۹۸۵
۴۴۸۳۳۰۳۴


درباره ولی عصر تهران

خیابان ولی‌عصر بلندترین خیابانِ مشجر و هم‌چنین بلندترین خیابان خاورمیانه با درازای ۱۷٫۹ کیلومتر است که از میدان راه‌آهن در میانهٔ جنوبی آغاز شده و به میدان تجریش در منطقهٔ شمیرانات در شمال می‌رسد. این خیابان به‌همت رضاشاه ساخته شد. نام اولیه آن «جاده مخصوص پهلوی» و تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷، «خیابان پهلوی» نامیده می‌شد. پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایران، ابتدا به نام «خیابان مصدق» نام‌گذاری شد و سپس به نام کنونی، تغییر نام یافت.

در سال ۱۳۱۸سرتاسر خیابان از دو سوی آن با ۶۰هزار درخت چنار پوشیده شده‌بود، اما اکنون تنها بیش از ۸هزار چنار در سرتاسر خیابان باقی‌مانده است.

بسیاری از مراکز خرید بزرگ، پارک‌های عمومی، رستوران‌ها، موزه‌ها، مراکز فرهنگی و دفاتر ملی و بین‌المللی در این خیابان قرار دارند. این خیابان هم‌چنین از کانون‌های سنتی خرید است و بوستان‌های بزرگ ملت و ساعی در کنارهٔ این خیابان جای دارند. بخش بزرگی از خط سه متروی تهران از زیر خیابان ولی‌عصر می‌گذرد.[۳] خیابان ولی‌عصر در ۷ دی ۱۳۹۰ ثبت ملی شد.

تاریخچه

احداث جاده مخصوص پهلوی یا همان خیابان پهلوی سابق (ولی‌عصر فعلی) از سال ۱۳۰۰ شمسی آغاز شد. در آن زمان رضاشاه که وزیر جنگ بود تصمیم به احداث این جاده گرفت. همچنین درخت‌کاری اطراف این خیابان و کشیدن نهر برای آبیاری درختان آن نیز از سال ۱۳۰۰ آغاز شد. در سال ۱۳۰۷ خیابان پهلویِ بالا به‌دست «بلدیه تهران» سنگفرش شد و سپس با راهیابی آسفالت به پهنهٔ خیابان سازی شهرها، در سال ۱۳۰۹ مجلس شورای ملی قانونی را برای ساخت و گسترش خیابان‌های تهران تصویب کرد و پس از آن گام‌های ساخت «جادهٔ مخصوص پهلوی» آغاز و برای نخستین بار این خیابان قیرریزی شد. در سال ۱۳۱۰ خورشیدی پیش از آمدن ملک فیصل، پادشاه عربستان به تهران، خیابان الماسیه (باب همایون) و میدان توپخانه و آغاز خیابان لاله‌زار برای نخستین بار آسفالت شد و یک سال پس از آن در سال ۱۳۱۱ خورشیدی، خیابان پهلوی نیز آسفالت شد. از آنجائیکه چنار با آب و هوای تهران بسیار سازگار است، در ابتدا دو طرف خیابان ولیعصر را چنار کاشتند. همان زمان برای آبیاری آن‌ها در سه راه زعفرانیه دو حلقه چاه حفر کردند. عبدالله مستوفی انگیزهٔ ساخت این خیابان را تصمیم رضا خان برای پیوند دادن کاخ سعدآباد به کاخ مرمر می‌داند. بر اساس کتاب «شرح زندگانی من یا تاریخ اجتماعی و اداری دور قاجاریه» نوشته عبداله مستوفی، در زمان رضاشاه در خیابان پهلوی به فاصلهٔ هر دو متر، یک چنار و بین هر دو چنار یک بوته گل سرخ کاشتند؛ بنابراین در دو سوی مسیر ۱۸ کیلومتری خیابان مجموعاً ۱۸ هزار چنار کاشته شد. البته برخی این تعداد را تا ۲۴ هزار اصله نیز برآورد کرده‌اند. در زمستان ۱۳۱۹ برای نگهداری از درختان پای چنارها را به عمق یک متر و نیم گودبرداری کردند و به جایش کود ریختند. همچنین یک استخر بزرگ هم بین محمودیه و تجریش پی‌کنی کرده بودند که ذخیره آب برای چنارها فراهم باشد، اما قضایای شهریور ۱۳۲۰ این اقدام را ناتمام گذاشت.

%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d8%ac%d9%86%d9%88%d8%a8-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86 باربری و اتوبار تهران

جاده مخصوص یا جاده پهلوی تا سال ۱۳۲۰ اختصاصی بود و مردم از جاده قدیم شمیران به تجریش می‌رفتند. خاصان، درباریان، وزیران، سفرا و نظامیان که دستور شرفیابی به آنان ابلاغ می‌شد از جاده مخصوص تردد می‌کردند. پس از شهریور ۱۳۲۰، این سد شکست و این جاده عمومی شد. خودروهای متفقین و سپس مردم از این جاده عبور کردند اما سال‌ها گذشت تا جاده پهلوی به صورت خیابان پهلوی درآمد.

باربری و اتوبار تهرانباربری و اتوبار تهران

چون در آن دوره منطقهٔ شمیرانات بیش‌تر چهره‌ای ییلاقی داشت این گذرگاه نیز به گونهٔ جاده‌ای بود که از میان تپه‌ها می‌گذشت و چندان همسانی با خیابان‌هایی چون سپه (امام خمینی) و شاهرضا (انقلاب) که در پیرامون آن‌ها ساختمان‌های نوین ساخته شده بود، نداشت. این جاده با ردیف‌های چنار منظم در دو سوی آن شناخته می‌شد. وجود چنارهای خیابان ولیعصر چنان زیبایی دلپذیری به این خیابان داده، که آن را جزو زیباترین خیابان‌های جهان درآورده است. پیترو دلاواله، جهانگرد ایتالیایی سدهٔ ۱۷، نوشته‌است: «اگر استانبول شهر سروهاست، تهران را باید شهر چنارها خواند.»

در سمت راست این خیابان کمی بالاتر از چهارراه انقلاب امروز، بوت کلاب یا باشگاه قایقرانی در فاصله سال‌های ۱۳۳۰–۱۳۲۰ راه‌اندازی شد که تفرجگاه کودکان و مورد توجه آنان بود. در سمت چپ این خیابان جایی که امروز کشاورز قرار دارد، آب نمای کرج قرار داشت که سالها دانش آموزان و دانشجویان در سایه درختان پر شاخ و برگ آن کتابهای درسی خود را برای امتحانات خردادماه مرور می‌کردند.

این خیابان در طول سالهای ۱۳۳۲ تا ۱۳۵۵ شکل امروز را یافت و از حالت بیابانی خارج شد و به طولانی‌ترین خیابان پایتخت بدل گردید. چهارراه ونک که زمانی دزدگاه بود به صورت میدان ونک امروز درآمد. در سمت چپ خیابان تأسیسات تلویزیون دولتی ایران سر به آسمان کشید، چندین هزار فروشگاه و ده‌ها رستوران و کافه رستوران پدید آمد. مردم در کوچه‌ها و خیابانهای اطراف برای خود ویلا و خانه ساختند. بزرگترین کافه‌های تهران که اساس فرنگی داشتند چون چاتالوگاه، کازبا، ریوریسرا، باربکیو در سمت راست خیابان تأسیس شدند. سینماهای مدرن تهران مانند اسپایسر و آتلانتیک و… در ضلع غربی بین میدان ولیعصر آن زمان و میدان ونک دایر شدند.

پس از انقلاب اسلامی، در آغاز، خیابان پهلوی، خیابان مصدق نامگذاری شد؛ ولی پس از چندی نام آن به خیابان ولیعصر تغییر یافت.

مشکلات فعلی

از بین رفتن تدریجی درختان چنار قدیمی که هویت‌بخش خیابان هستند، معماری ناهمگون در اطراف خیابان، نامتناسب بودن حرکت اتوبوس‌های تندرو با بافت تاریخی خیابان و افزایش تعداد جانوران موذی در مسیر آبراه‌های حاشیه خیابان از مشکلات فعلی این خیابان است.

از بین رفتن و قطع درختان چنار خیابان ولیعصر از مهمترین خطراتی است که زیبایی و هویت این خیابان را تهدید می‌کند. بر اساس اعلام کارشناسان محیط زیست هر روز لایه‌ای از آلودگی و چرک روی برگ چنارهای این خیابان را می‌گیرد و عمر آن‌ها را به یک سوم کاهش می‌دهد.عدم نگهداری مناسب، نفوذناپذیر شدن کف جوی آب خیابان به علت استفاده از بتن در کف آن، نفوذ آهک و سیمان ناشی از مصالح ساختمانی و هم چنین خشک کردن تعمدی درختان خیابان ولیعصر توسط برخی صاحبان مراکز بازرگانی از جمله عواملی است که سبب آسیب دیدن درختان چنار خیابان ولیعصر شده است.در حال حاضر از مجموع ۶۰ هزار درختی که در سال‌های گذشته درخیابان ولی‌عصر از میدان راه‌آهن تا میدان تجریش تنفس می‌کردند، تنها ۲۰ درصد مجموع درخت‌های چنار این خیابان یعنی ۱۱ هزار و ۸۰۰ درخت باقی‌مانده‌اند و بقیه از بین رفته‌اند. نابودی درختان چنار خیابان ولیعصر در حالی است که عمر چنار در شرایط خوب حدود ۴۰۰ سال است.

در تیرماه سال ۱۳۹۲ و در پی اعتراض به قطع چند درخت چنار دیگر خیابان ولیعصر، شهرداری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که چنارهای قطع شده، پوسیده بودند و ممکن بود بر سر رهگذران بیفتند. از آن جایی که این خیابان با چنارهایش به ثبت ملی رسیده است برای قطع چنارها باید از سازمان میراث فرهنگی استعلام شود ولی مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با اظهار بی‌اطلاعی از قطع درختان گفت: «در جریان موضوع نیستم و برای این کار استعلامی نیز از سازمان میراث فرهنگی گرفته نشده است.»در زمستان ۱۳۹۳، بخش عمده‌ای از درختان چنار باغ ۲۶۰۰ متر مربعی پسیان که در مجاورت خیابان ولیعصر واقع شده است علیرغم اعتراضات گسترده قطع شد و محل برای ساخت هتلی ۱۷ طبقه گودبرداری شد.

اماکن مهم

باربری و اتوبار تهران

ترافیک خیابان ولیعصر در چهارراه پارک وی

برخی از مکان‌های مهم عبارتند از:

  • صدا و سیما
  • پارک ملت
  • بیمارستان خاتم‌الانبیا
  • بیمارستان ولیعصر
  • دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
  • برج اسکان
  • بیمارستان دی
  • بیمارستان مهرگان
  • پارک ساعی
  • سینما آفریقا
  • سینما استقلال
  • سینما قدس
  • دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • دانشگاه هنر
  • پارک دانشجو
  • تئاتر شهر
  • کاخ مرمر
  • مهدیه تهران
اتوبار و باربری تهران
اتوبار و باربری تهران
بهترین گزینه برای باربری و حمل و نقل در سراسر نقاط ایران شماره تماس 22062664- 44833034 - 88612985